BOMBERMEN.NET - le forum
Prêt pour une Battle à 10 ?

Soiree epitanime le 6 octobre
Aller à la page 1, 2, 3, 4, 5  Suivante

Répondre au sujet    BOMBERMEN.NET Index du Forum -> BATTLE ORGANIZATOR (l'outil officiel des Bombermen)
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
darkstef
Organisateur

MessagePosté le: Jeudi 27 Sep 2007 11:45    Sujet du message: Soiree epitanime le 6 octobre Répondre en citant

allez, si vous etes proches de paris, venez a la nocturne d'epitanime le 6 octobre.

donc evidement, y aura du BOMBERMAN SATURN sur videoproj.

http://www.epitanime.com/forum/
pour voir le programme
ca commence vers 20h pour finir a 7h du mat... :-p

et pour ceux qui connaisse la conv, c'est au meme endroit mais la salle se trouve du cote de la grande cours donc ne passe pas par le premier batiment, directement par rue pasteur.

http://www.epita-convention.com/?pg=gotoepita
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Geeloo
Bomberman

MessagePosté le: Jeudi 27 Sep 2007 15:49    Sujet du message: Répondre en citant

J'habite paris ça tombe bien ! Et le soir ça peut etre sympa
Par contre jvois aucune indication de prix... c'est combien ?
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur Yahoo Messenger MSN Messenger
Canacana
Bomberboy

MessagePosté le: Vendredi 28 Sep 2007 23:56    Sujet du message: Répondre en citant

j'aurai bien aimé venir mais c est le soir de la nuit blanche et je suis avec des amis donc se sera pour une prochaine fois Smile Razz . C'est un dilemne entre bombernam et la nuit blanche, je ne suis sur de rien donc je te dirai prochainenement. Confused
rockman
Bomberbaby

MessagePosté le: Lundi 01 Oct 2007 17:48    Sujet du message: Répondre en citant

Pour le prix, je ne sais plus exactement, mais c'est vraiment pas grand chose, genre 2 ou 3 euros pour la soirée.
Je serais présent avec mon bomberman noir donc préparez-vous à perdre ^^.
darkstef
Organisateur

MessagePosté le: Lundi 01 Oct 2007 18:25    Sujet du message: Répondre en citant

rockman a écrit:
Je serais présent avec mon bomberman noir donc préparez-vous à perdre ^^.

heu, oui, t'as qu'a regarder mon GIF... Rolling Eyes

pour le prix, cela fait un moment qu'on a pas fait payer pour ces soiree,
donc y a des chances que cela soit gratuit...
Geeloo
Bomberman

MessagePosté le: Mardi 02 Oct 2007 11:25    Sujet du message: Répondre en citant

Moi je viens direct !!
Jvais en parler à des potes fan de bomber, qui ne sont pas encore inscrit sur ce site.
jrisque de venir un peu plus tard (vers 22h...)
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur Yahoo Messenger MSN Messenger
SaySay
Bomberbaby

MessagePosté le: Mardi 02 Oct 2007 13:46    Sujet du message: Répondre en citant

Yo ! J'viens direct aussi Smile
J'ai vu sur le forum de l'epitanime que les nocturnes étaient gratuites, ca fait plaisir Laughing
ca va être la teuuf !!! Dancing
Adoru
Bomberbaby

MessagePosté le: Mercredi 03 Oct 2007 21:15    Sujet du message: Répondre en citant

De toute façons, même quand c'était payant, c'était 1 euro alors Wink
Geeloo
Bomberman

MessagePosté le: Jeudi 04 Oct 2007 10:41    Sujet du message: Répondre en citant

Hé bien, jvois que bcp de membres ici sont familier à cet évenement...
(ou en d'autres termes, sont des furieux de la bombe) Wink
Adoru
Bomberbaby

MessagePosté le: Jeudi 04 Oct 2007 13:10    Sujet du message: Répondre en citant

D'ailleurs je me tate pour amener une PC Engine avec un quintupleur aussi Smile
Geeloo
Bomberman

MessagePosté le: Jeudi 04 Oct 2007 13:57    Sujet du message: Répondre en citant

ouais ça nous changerait des émulateurs Pousse
moi jpx ramener des pads et un multitap saturn si besoin...
rockman
Bomberbaby

MessagePosté le: Vendredi 05 Oct 2007 2:08    Sujet du message: Répondre en citant

Geeloo a écrit:
moi jpx ramener des pads et un multitap saturn si besoin...

Pas besoin, Darkstef possede le materiel necessaire et suffisant pour faire du bomberman saturn à 10.

Aaaahhhhh, il en est fier de son petit gif animé le darkstef, mais chacun pourra se rendre compte le 6 de ce qu'il en est vraiment Twisted Evil
Canacana
Bomberboy

MessagePosté le: Dimanche 07 Oct 2007 14:30    Sujet du message: Répondre en citant

OLA alors cette nocturne elle etait comment. Je voudrais de avis car j aimerai bien venir a la prochaine. Pousse .
Adoru
Bomberbaby

MessagePosté le: Lundi 08 Oct 2007 1:34    Sujet du message: Répondre en citant

Terrible comme d'hab ahahahah ^o^
Geeloo
Bomberman

MessagePosté le: Lundi 08 Oct 2007 14:55    Sujet du message: Répondre en citant

Ambiance bon enfant. Très sympa. Les organisateurs ont assurés !!
Aussi, ça m'a permis de voir la ps3, et halo3 sur 360.
Des consoles de tt age en libre services. Et bcp fan de jeux videos et/ou de japanime un peu partout.
Rockman est bon sur bomberman... Applause mais trop impatient de rejouer qd il perd Wink
darkstef
Organisateur

MessagePosté le: Lundi 08 Oct 2007 15:22    Sujet du message: Répondre en citant

bon, apparement, je t'ai rate geeloo... Surprised

j'etait trop occupé a organiser la salle (on etais moin d'habituer responsable que d'habitude), à jouer a la PS3 et je me sentais tres tres moyen a bomberman ce soir la...

j'ai fais quelque partis, j'ai pris quelque coupe, mais pas gagne de manche.

je vous previendrais de la prochaine soiree epitanime, et je remettrais du bomberman et j'essayerais d'etre plus en forme... Very Happy

et a ce propos, mon matos vous a plus? 2 sextupleur bomberman, 10 manettes avec juste la 1ere avec le bouton start pour eviter les resets et les pauses sauvage et numeroter de 1 à 10 evidement...
une saturn blanche pucé avec le bomberman saturn en japonais en gravé mais j'ai le jeux original a la maison...
et aussi le videoproj de l'ecole qui est bien pratique...

pour l'occasion, j'ai aussi sortie les peluche en forme de bombe et la tirelire bomberman d'adoru... (personne n'a rajouter de piece... Sad )

alors, je vous attend a la prochaine soiree...
Geeloo
Bomberman

MessagePosté le: Mardi 09 Oct 2007 11:09    Sujet du message: Répondre en citant

Yavait rockman qui m'a dit que t'etais dans les parages, mais dans l'obscurité, je t'ai mm pas apperçu. Mais je pense qu'on a joué ensemble, moi j'étais la mariée blanche pdt un ptit moment... je gagnais de tps à autres, mais pas de manche non plus. Rockman avait l'air à l'aise par contre...
Chapeau pour l'organisation, c'était royal : projo, manette, boutons start retirés. Et les petites peluches en forme de bombes. Jcryais que c'etait pour la déco, jsavais pas que c'etait une tirelire. Moi j'ai une vrai peluche bobmerman, j'aurais du la ramené si j'avais su... Very Happy

En tt cas, c'était très sympa...
Et tant mieux que rockman était à l'aise, il ne se mefira pas la prochaine fois. Ca lui fera d'autant plus drole Wink
e9Jn6Bg36S
Bomberman

MessagePosté le: Dimanche 29 Avr 2018 4:10    Sujet du message: wholesale jerseys 0-27-0-27-243910 cheap jerseys Répondre en citant

Like I said earlier, if you willfully disregarding the mountains of evidence that you promoting a ponzi scheme, including the hundreds of people pointing out to you that it blatantly obvious, then feigning ignorance isn much of a defense.. Reddit gold shows new comments from the last refresh (sort of), but it can still be easy to miss things, which leads to rereading everything over and over and over again just in case.

cheap jerseys It was a place to grow up in ways children today can never know. A change in atmospheric pressure equal to 1 millibar can result in a difference of 7 8 meters in the reading of an altimeter. Ford's V 8 would not be the engine to drive the country out of the Depression. cheap jerseys

wholesale jerseys Voice search seems to work great, but the big drawback is that it only produces results from Amazon's own catalog of streaming content. But it was an arresting face, pointed of chin, square of jaw. If you are unsure where to go, go in the front (without your bags) and ask for assistance. cheap nba jerseys

The best way to tell if you've had enough water is the color of your urine. Sydney was the weakest year for the Olympic 8s in recent history, precisely BECAUSE the US (who were overwhelming favorites) turned up flat. Most young people are used to wild spontaneous exchanges on social media, and often haven't even heard of the newspaper that breaks a scandal.

cheap nfl jerseys I had never had a pair before but, I know they are high quality in both build and sound reproduction. The Rangers on the other hand are a hot mess and sporting a roster with tons of AHL players. 4th in return yardage and 1st in touchdowns. The person asking the question needs to learn several things about roles and expectations. cheap nfl jerseys

cheapjerseys China eventually ends up voting for and actually upholding UN sanctions on NK, something they (and Russia) had been reluctant to do in the past because NK has historically been an important trade partner for China, particularly with coal. Croix is where the fiber optics from Europe and Africa arrive to North America, so the internet speeds are insanely fast.3 pt line extended. cheap nhl jerseys

cheapjerseys You have been taught Egypt just with its surface and with the ideas they want to limit you with. If you if you got a shot off its four. "We made this decision to play the game in Baton Rouge," Florida Athletic Director JeremyFoley said in a stern statement Thursday. cheapjerseys

cheap authentic jerseys I resolved to do well in school, as I wanted to give back to my mom by proving that I can finish schooling and get a degree despite the odds. For people of another generation, the songs of the 80s are the best ever written. Before he can go for the cover, Roman comes from outside and spears Dean. cheap nba jerseys

cheap nfl jerseys In 1967, the favored version of the Camaro was the Z 28, although options packages were pretty varied. We don know if Delos security shows up two weeks after the massacre (as they tell Bernard) or earlier or later. I want to briefly introduce a distinction that scholars of disability and medicine make between "impairment" and "disability." Impairment in this sense is used as a deviation from the normative (not from the normal! lots of things are normal); disability refers to when an impairment affects someone functioning in the world. cheap nfl jerseys

They know they defeated and are simply making the Americans pay as dearly as possible, a skill they honed to a fine calculus. Foi bastante difcil esse primeiro ano. He started out selling Kirby Home Cleaning Systems door to door for over two years. If they didn't use them, they could turn the unused passes in at the end of the quarter to drop their lowest grade.

Usually you had someone you could trust down there to tell you how the players were doing, but this was different.". It's a nice addition, but won't be of much use yet.. You know either yet creed accord with them. 1 point submitted 1 month ago. Who the hell do you think the judge is going to believe?.

Just wanted to point that out. The image spread through social media on Friday after British ITV News anchor Charlene White shared it on Twitter, attributing it to Marie Claire magazine. I still going to rush over the top on them and pump them in the face until they learn to build for themselves.
e9Jn6Bg36S
Bomberman

MessagePosté le: Dimanche 29 Avr 2018 4:11    Sujet du message: cheap nfl jerseys 0-27-0-27-243910 cheap football jerseys Répondre en citant

Although the drug addressed the leaking problem it has our dog on the verge of death. All those UK people living in Berlin, or Prague taking advantage of all the benefits afforded to them by virtue of EU membership were not allowed to vote. Ask Dan Marino, Chuck, Karl Malone etc.

cheapjerseys You will need both python3 and the go language installed. Since I dont remember being asleep most of the time it seems instantaneous as well, as in as soon as im asleep im im getting up for work and i loath spending all my time at work.. If you kill (gun, club or knife) an Alligator without an Alligator hunting license, you go to jail. cheap nfl jerseys

wholesale jerseys Didn't even get shit from Dodgers fans when we saw the Mets in LA. He is only 1 of 4 candidates. What is Cyber Bullying Really. If you have built a community, I can only assume you feel a sense of ownership and pride for it, I would probably not want to jeopardise it in any way. cheap nba jerseys

Curt Schilling is not afraid to hurt your precious little feelings. He said he was cold planning sweating maniac he didn't. By comparison, water takes longer to warm up and cool down. He added that he will never forget the image of Sandusky himself on me and forcing my hand on him.

wholesale jerseys The Schwan Stabilo company was delighted, says Paul Keuter, head of sports at Twitter Germany.. What matters is whether the audience laughs.. The first distinction to make is that pale ale doesn't refer to just any light colored beer. As the doctor viewed the images, his face turned pale and he asked my husband how long had it been since he was in the accident. cheap nhl jerseys

Basic equipment like a pedometer or a heart rate monitor may also come in handy to track progress.. Gorillas are not outright aggressive in the same way a lion or tiger is. Although he can attend after school club, I didn't want to be out at work 3 days per week during his school breaks.

wholesale nfl jerseys Singh wasn bullied by white children. I wish that Bertholdt had lived through the Shiganshina fight and Reiner had died instead. A certificate acts as your credentials in pretty much the same way as a password, or an RSA token or the Chip and PIN combination works on your credit card. wholesale nfl jerseys

cheap football jerseys 2 points submitted 15 hours agoColour blindness is impossible. To reach out to God is a personal thing and all you have to do is to call out to Him in prayer. Use a cloth or towel to wrap it. I don't buy that Naomi is lying, sorry.. As Vel'Koz I would start W to poke since Q is far easier to dodge (and W wave clears) and take E second bc I'll likely try and E on you to start a trade, throw my dagger and walk onto it for the E reset then AA reset. cheap football jerseys

cheap football jerseys Women on the other side. Of course, then I playing with a giant database and the game is slower than ideal. K9 Advantix II from Bayer. Comenzo su carrera como jugador como miembro del equipo nacional juvenil de Ecuador. We're IMAX. It was named Gleipnir.. cheap football jerseys

I did an inter chip evoke. The agents I have running are: Personal Media Shows and Local Media Assests. There's still much too much violence against women, and our nation pays a huge price. However, as an assurance, all the ongoing accounts and the accounts of the previous years have been affixed.

CNN Student News Learning Activity: MLK's "I Have a Dream" SpeechStudents will examine Dr. My brother discussed it with me and invited the family over to our house. Each has a short list of customizable abilities, be they active or passive. Other than that, she fairly human looking; a little more flush than one of us, but human.

cheap jerseys supply I felt it wasn going to happen at first until my wife called me and was so eager to have me back more than anything on earth. The game will indicate where to go on the map and cast out.. This may be true, but my point here is that "business casual" is not a super formal manner of dress. cheap jerseys supply

Thing that are well known to occur when smoking cannabis like paranoia and ideas of reference as relatively well known even in the non medical community. Probably closer to what some of the characters in the movie saw, though.Vipertooth123 1 point submitted 8 months agoNot.
e9Jn6Bg36S
Bomberman

MessagePosté le: Dimanche 29 Avr 2018 4:12    Sujet du message: cheap football jerseys 0-27-0-27-243910 cheap nhl jerseys Répondre en citant

99% of prep happens before the tournament begins and a big school will likely have already thought about what you are going to say and even if they haven they will have backfiles that discuss this shit in some sense. Or maybe your dad abandoned you because clearly you have no positive male figure in your life.

cheap jerseys supply The first thing you need to realize is you can control what other people do, only what you can do. I agree with you there. At times, our emotions can clearly get the best of us. We polled them and said which places are going to be coolest in 2018, which are going to be the least expensive, maybe have special celebrations. cheap jerseys supply

After Frank and Louie was born in 1999, he was taken to a vet in Massachusetts as a one day old kitten. They didn They played cheerleader. YOUR CHILD IS DOING TOO MUCH! You set the poor thing up for failure if you overwhelm them. Some UPSs also come with RJ45 (Ethernet) ports and RG9 (Coaxial) ports.

These types of treatments include acupuncture, yoga, acupressure, massage and biofeedback. The eight parts of speech, viz., Noun, Verb, Adjective, Adverb, Pronoun, Conjunction, Preposition, and Interjection, form the backbone of English grammar and composition.

cheap football jerseys "In addition to the somewhat frivolous thrill of dancing down the hill, [the ski tourer] also seeks the aesthetic values inherent in the mountain country to which the ordinary skier is completely oblivious," he enthused. Factory is the smallest map and usually the quickest to get in and out of. cheap jerseys china

cheap jerseys They were 100% from the stress of it all. At that time it did not seem like the little girl would ever inherit the throne, and nobody was upset that the baby wasn't a boy. Although Under Armour reportedly offered the basketball superstar Kevin Durant a Maryland native and therefore a man after Plank's heart a 10 year, $300 million deal this summer, Durant re signed with Nike.. cheap jerseys

cheapjerseys Gives you the chills, right? Touches you so much. My journals are filled with feelings of being inferior to the rest of my family. Sport in Europe, on the whole, is sport win, lose, cheer, get pissed off, get drunk. If you watch them all it is obvious that he isn really addressing what he thinks he is.. cheapjerseys

cheap nhl jerseys We took their "free" 1 day highland tour and had a great time, you get to see a bit around Edinburgh as well as some of the surrounding countryside with an entertaining guide. These would be the Baiji and the Vaquita. What do Blue Rose Flowers Represent?Have you ever heard of a blue rose or even been lucky enough to have seen one? This is not a natural shade for this flower at all. cheap nfl jerseys

cheap authentic jerseys There are also a number of books you can purchase online or at your local bookstore that examine the three sections of the exam in depth. She had the cinema in awe. Personally I wouldn't spend more than 2 nights in Bogot, some people love it some people hate it. cheap authentic jerseys

And Mary, the clock is ticking. Pachamama is right in the centre of town, 3 minutes from the beach.. Also no chaffing. Instead of some stupid database why don we fix our background check system, prosecute those that try to get around it, increase the penalties for criminals that get caught with guns that aren allowed to have them to the point that having that gun means something.

In a study, Wohlfarth and Sam observed 14 handicapped children in a different color environments. It doesn have to be that complicated, you just follow the distance she sets. Finally I release the strap of the boogie board from my wrist and I'm able to get my bearing and escape the vicious cycle..

History has shown one of the qualifying aspects of Joss great talent is he does lead with his heart and bears the burden of the whole project personally. And no one is trying to stop them. In separate bowl, combine dry ingredients, then stir into sugar mixture, alternating portions with yogurt until well blended.

cheap authentic jerseys At this time, that means last month. ''It's of concern when you see someone who made $300 million.'' Felder said he recently dropped a paternity suit against Tyson filed by another woman, who is still listed as a creditor in the Tyson filings.. She was looking to open up more boutiques and starting a perfume line cheap jerseys china.
Répondre au sujet    BOMBERMEN.NET Index du Forum -> BATTLE ORGANIZATOR (l'outil officiel des Bombermen) Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Aller à la page 1, 2, 3, 4, 5  Suivante
Page 1 sur 5

Sauter vers: